Met dit formulier dien je schriftelijk een klacht in over de zorg -en dienstverlening van Dagbesteding eXplore Groep. Dagbesteding eXplore Groep neemt na ontvangst van jouw klacht contact met je op en bespreekt met jou op welke wijze jouw klacht kan worden behandeld. Hierna ontvang je binnen 10 werkdagen een schriftelijke bevestiging van de afspraken die met jou zijn gemaakt. Dagbesteding eXplore Groep streeft na om jouw klacht binnen 4 weken af te handelen.

Om jouw klacht beter en sneller te kunnen behandelen vragen wij jou om onderstaande vragen zoveel mogelijk te beantwoorden.

 

    Klacht ingediend door gemachtigde van klager:

    Omschrijving van de klacht:

    Klacht reeds bespreekbaar gemaakt met betrokken medewerker(s)?*

    “De handen uit de mouwen steken, daar hou ik van! eXplore maakt dat mogelijk voor mij.”

    Farid

    "Ik ben van alle markten thuis, zoals het verwijderen van drijfafval in de grachten, onderhoud in de groenvoorziening en het verzorgen van de dieren bij Europarcs.

    Julian

    “Geen dag bij eXplore is voor mij hetzelfde. Er is altijd wel wat te doen en dat maakt het voor mij juist zo leuk!”

    Dave

    "Iedereen kan en mag zichzelf zijn. Er wordt altijd gekeken naar mogelijkheden en niet naar onmogelijkheden. Ik ga iedere dag met plezier heen en voel mij dan ook echt thuis bij eXplore"

    Ramon

    “Het voeren van de dieren in het Wilhelminapark in Meppel vind ik het leukste om te doen.”

    Paul

    Samenwerkingen waar wij trots op zijn:

    Een dagje meelopen of meer informatie ontvangen?

    Neem gerust contact met ons op.

    Anno Loef

    06 21 81 03 36

    Yvonne van Urk

    06 14 56 25 23

    Mailen kan ook!

    exploregroep@gmail.com